لقاء النجمة ياسمين عبدالعزيز في معكم منى الشاذلي - الجزء الثاني

  عدد المشاهدات 6,108,747

معكم منى الشاذلي

معكم منى الشاذلي

2 سنوات قبل

معكم منى الشاذلي | لأول مرة منذ 17 عاما تطل النجمة ياسمين عبدالعزيز على جمهورها من خلال ظهور حصري مميز ضمن اللقاءات الأولى للموسم الجديد من برنامج "معكم منى الشاذلي". وكان آخر ظهور تلفزيونى لياسمين عام 2002 بعدها انقطعت عن المشاركة فى أى برنامج الى أن نجحت الاعلامية الكبيرة منى الشاذلي فى اقناعها بالظهور من جديد. وخلال الحلقة تظهر ياسمين بشكل مختلف، وتكشف أسرارا جديدة عن حياتها الخاصة وبعض أعمالها | حلقة بتاريخ 9-8-2019
اشترك في قناتنا عبر يوتيوب هنا cbc.eg/XCpSNr
يمكنك متابعة احدث الاخبار من هنا cbc.eg/C5HbZQ
Join and Follow us on :
website : www.cbc-eg.com/cbc
ARface : www.youtube.com/cbcegypt
Facebook : cbcegypt
Instagram : cbcegypt
Google+: www.google.com/+cbcegypt
Twitter : cbcegypt
| |

تعليقات: 3 778
قناة شطارة أم البنات
قناة شطارة أم البنات 2 سنوات قبل
ياسمين عبد العزيز من اجمل الفنانات وانضفهم اخلاقا ربنا يوفقها تستحق كل الاحترام
Ahmad Jueitem
Ahmad Jueitem 2 سنوات قبل
والله من اول الحلقة لااخرها وانا بضحك 😂😂😂😂 مش طبيعية ياسمين عبد العزيز 💞💞 دمها خفيف و عفوية 👍🏻
Taha Taha
Taha Taha سنوات قبل
من أول الفديو وأنا بضحك جامد ياسمين زي العسل 😀😁😃😄☺😊😇🍯
Malak Koki
Malak Koki 2 سنوات قبل
احلى حلقه بجد بحبها جدا❤️😍
Hiba Hanin
Hiba Hanin 2 سنوات قبل
أول مرة أشوف كل الناس متفقة على حب ممثلة...برااافو ياسمين انت نجمة من العيااار الثقييل جدااا أنا بعشقك 🇩🇿🇩🇿❤❤
B
B 2 سنوات قبل
شفت الحلقة فوق 10 مرات وبدون مللل عسسسل ياسميين😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
shimaa mohamed
shimaa mohamed 2 سنوات قبل
ياريت يا استاذه مني تجيبي الفنانه القديره عبله كامل بجد من اكتر الشخصيات اللي نفسي تعملي معاها حوار ويكون طويل❤
𝐙𝐘𝐀𝐃🍁
𝐙𝐘𝐀𝐃🍁 2 سنوات قبل
تبقى ياسمين عبدالعزيز ايقونة
yossra hany
yossra hany 2 سنوات قبل
اكتر ممثله متواضعه ومحبوبه ♥️♥️
Ibrahim Eid
Ibrahim Eid 2 سنوات قبل
جمال +خفة دم +احترام =ياسمين عبد العزيز بالتوفيق يا نجمة ومن نجاح لنجاح
yasin Yasin
yasin Yasin سنوات قبل
دمها خفيف جدا 😂😂😂وبحب كل مسلسلتها وافلمها😍
Meroo Ahmed
Meroo Ahmed 2 سنوات قبل
فين جمهور ياسمين عبدالعزيز ؟ !
Gege Glamour
Gege Glamour 2 سنوات قبل
فنانه جميله ومحترمه انا طول الحلقه مبتسمه من خفة الدم والأسلوب الجميل ..نحبك من السعوديه ❤️
Princess Hana
Princess Hana 2 سنوات قبل
احلي حلقه ف الموسم بجد ❤❤❤
Naw Elle
Naw Elle 2 سنوات قبل
فنانة محترمة وجميلة وكل أعمالها نضيفة وتنحب وتدخل للقلب عفوية وروحها حلوة اجمل ممثلة قلبا وقالبا في مصر نحبها ونموت عليها تحياتي من الجزائر 🇩🇿
Omnia Osama
Omnia Osama 2 سنوات قبل
مش قادرة ابطل ضحك من اول الحلقة لاخرها😹😼😘😍
Mohamed Hassan
Mohamed Hassan سنوات قبل
من أجمل الممثلات المصريه نجمه والله 😍😍😘😘😘🇾🇪🇾🇪🇾🇪🇾🇪🇾🇪🇾🇪🇾🇪🇾🇪
Goodness and blessing Goodness and blessing
Goodness and blessing Goodness and blessing 2 سنوات قبل
طاقة ايجابية جميلة انسانة مثقفة رائعة مجتهدة مغامرة ممتازة احساسة عالي تستحق ان تكون الافضل
Ran dan
Ran dan 2 سنوات قبل
أنا مضحكتش كدا من زمان والله 😂😂😂 ربنا يسعد قلبك يا ياسمين ياااارب💙💙💙
Esraa Horani
Esraa Horani 2 سنوات قبل
والله رائعة بمعنى الكلمة اكثر ممثلة بحترمها و احلى اشي فيها انها على طبيعتها و واثقة بنفسها❤
حسين الجسمي - ليه (حصرياً) | 2022
3:57
Hussain Al Jassmi | حسين الجسمي
عدد المشاهدات 1.6 مليون
Charlie Puth - Left And Right (feat. Jung Kook of BTS) [Official Video]
2:40
Charlie Puth
عدد المشاهدات 28 مليون
صنعت فلتر مسبح بأقل تكلفة 🏊‍♀️💸
15:20
اكسمسح - xms77
عدد المشاهدات 431 ألف
فيلم الثلاثة يشتغلونها كامل
1:58:18
Sharqi Production | شرقي برودكشن
عدد المشاهدات 6 مليون
حسين الجسمي - ليه (حصرياً) | 2022
3:57
Hussain Al Jassmi | حسين الجسمي
عدد المشاهدات 1.6 مليون