معكم منى الشاذلي| لقاء خاص مع محمد بركات وسعد سمير| الحلقة الكاملة

  عدد المشاهدات 7,298,653

معكم منى الشاذلي

معكم منى الشاذلي

3 سنوات قبل

معكم منى الشاذلي| لقاء خاص مع "الكابتن محمد بركات" و " الكابتن سعد سمير " | الحلقة الكاملة | حلقة بتاريخ 19-4-2018
اشترك في قناتنا عبر يوتيوب هنا cbc.eg/XCpSNr
يمكنك متابعة احدث الاخبار من هنا cbc.eg/C5HbZQ
Join and Follow us on :
website : www.cbc-eg.com/cbc
ARface : www.youtube.com/cbcegypt
Facebook : cbcegypt
Instagram : cbcegypt
Google+: www.google.com/+cbcegypt
Twitter : cbcegypt
| |

تعليقات: 2 389
omar walled alkady
omar walled alkady 3 سنوات قبل
خلينا متفقين ان دي احلي حلقة اتعملت في تاريخ البرنامج دة و محدش يقدر يقول غير گدة 👌👍✌
Hader Ahmed
Hader Ahmed 2 سنوات قبل
احلي واجمل حلقه اتفرجت عليها مليون مره 😂😂😂😂😂مين بيتفرج عليها في زمن الكورونا
Doha Salah
Doha Salah 3 سنوات قبل
كل ما احس انى مخنوقة و مودى وحش ادخل اتفرج ع الحلقة ديه وف كل مرة اضحك كانى اول مرة اشوفها و بضحك من قلبى😍😍😍
Mido Refaat
Mido Refaat 2 سنوات قبل
ابويا قال اسمعها كل ما تكون مخنوق 😂
Zeenat Hussein
Zeenat Hussein سنوات قبل
حقيقي هموت من الضحك مسخرة مش بزهق من الحلقة دي ولا من بركات وسعد 😹😹😹❤️
Mena Ashraf
Mena Ashraf سنوات قبل
بجد دمهم زي العسل.. انا كل يوم بسمع الحلقه دي.. ربنا يوفقهم.🧡🧡
Hãbïbã frëëg
Hãbïbã frëëg 3 سنوات قبل
بجد مش قادرة مسخرة انا سمعت الحلقه دي الف مرة تحفه 😂😂😂😂
mouad chahidi
mouad chahidi 3 سنوات قبل
والله بكيت من الضحك ..تبعت جميع فيديوات بركوتة وحتى سعد والله تحفة ..يارب تحميهم ويحمي شعب مصر ..اخوكم من المغرب
Ayat Elmorshdy
Ayat Elmorshdy سنوات قبل
اتفرجت علي الحلقة مليون مرة وكل مرة بضحك زي اول مرة شوفتها فيها احلي حلقة ف تاريخ البرنامج والله❤❤❤❤😂
Nesma Gaber
Nesma Gaber سنوات قبل
انا كل ما بكون متضايقه بتفرح ع الحلقه دي بفصل ضحك 😄 أجمل حلقة اتعملت في تاريخ البرنامج ده بجد ❤️❤️
Ki Ja
Ki Ja 3 سنوات قبل
كل اما اتخنق اجيب الحلقه دي عشان اضحك بس😍😅سعد سمير وبركات دول العشق😃😂😘😍
Besho Magdy
Besho Magdy سنوات قبل
سعد سمير ده مينفعش يبق لاعب ده مبيموتني ضحك اكتير من احسنها ممثل كوميدي 😂😂😂😂😂😂😂
Hager Hassan
Hager Hassan 3 سنوات قبل
من غير سعد سمير الدنيا وحشه يلى بيحب سعد سمير يدوس لايك😍😍😍😍😍
Ğe Ĥäd
Ğe Ĥäd
2021 ولسة بتفرج عليها ، وكل مرة بضحك من قلبي وكأنها المرة الأولى 😂❤️🦅.
Radwa Abdo
Radwa Abdo 2 سنوات قبل
من اجمل الحلقات 💙فيها كمية ضحك وهزار رهيبة جدا 😂😂😂😂😂اتعادت كام مرة وبرده مفيش زهق منها خالص من جمالها 😂😂💙💙💙💙💙👏
Eid Mohamed
Eid Mohamed 2 سنوات قبل
الاتنين دول لو عملو مسرحيه هتخرب😂😂😂😂😂
عمر وزياد أحمد
عمر وزياد أحمد 3 سنوات قبل
احلي ما في الشعب المصري الابتسامه والفرحة وحب الغير
jessica love
jessica love سنوات قبل
انا اتفرجت علي الحلقه دى خمس مرات و كل مره بضحك اكتر من المره اللى قبلها😂😂😂😂😂🤦🤦
Jood 00
Jood 00 3 سنوات قبل
انا حفظت الحلقة من كثر ما اعيدها وكل مرة اموت من الضحك كأنه اول مرة ♥️♥️😂
жщдю
жщдю
ضحك السنين اللي مش هيتكرر تاني 😂😂💛💛
كيف رتبت غرفتي بعد السفر - كانت كارثة
15:36
عالم جنى - Jana's World
عدد المشاهدات 984 ألف
NAYEON "POP!" M/V Teaser 1
0:12
JYP Entertainment
عدد المشاهدات 4 مليون
قهوة أشرف - محمد بركات وسيد معوض | الحلقة كاملة 16-4-2019
1:17:33
كيف رتبت غرفتي بعد السفر - كانت كارثة
15:36
عالم جنى - Jana's World
عدد المشاهدات 984 ألف